keskiviikko 6. heinäkuuta 2022

Työmatkalla on aina oma tunnelmansa

Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun bussinkuljettaja ei ottanut minua kyytiin, vaikka olin ihan etuoven kohdalla. Olikohan tukka huonosti?
Onneksi ei ollut tällä kertaa lääkäriaika varattuna, koska silloin olisin vaatinut käyttämättä jääneestä käynnistä tulleen korvauksen ko. kuljettajalta. Tänä keväänä minulle kävi kerran niin, että juoksin kieli vyön alla lääkärin vastaanotolle kun bussi oli 20 minuuttia myöhässä. Myöhästyin vähän, mutta onneksi lääkäri otti minut vielä vastaan.

No, minä laitoin palautetta:

L:n N:liin menevän bussin pysäkki 17.4.2019 klo 11:10.  Tulin pysäkille juuri kun bussi pysähtyi pysäkille toisen asiakkaan jäädessä pois ja olin etuoven kohdalla, mutta kuljettaja ei avannut ovea! Jäimme molemmat suu auki ihmettelemään ko. kuljettajan asiakaspalveluintoa. Seuraava bussi tuli 11:21, joten edellinen bussi ei ollut edes myöhässä aikataulusta, mikä selittäisi noin tulenpalavan kiireen.

Onko kuljettajille kerrottu miksi he ajelevat kaupunkien väliä? Tarkoitus pitäisi olla viedä meidät asiakkaat omalta pysäkiltämme määränpäähämme. Kunnat tukevat bussiliikennettä niin suurella summalla, että tämän olisi syytä toimia.

Tälle kuljettajalle lähetän suuren kimpun okaisia ohdakkeita.

Onneksi olen vuosikymmenten saatossa tavannut myös paljon asiakaspalveluhenkisiä kuljettajia, 
jotka jopa hymyilevät.

Palautetta laitan jatkossakin kun siihen on tarvetta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti