Onneksi ei ollut tällä kertaa lääkäriaika varattuna, koska silloin olisin vaatinut käyttämättä jääneestä käynnistä tulleen korvauksen ko. kuljettajalta. Tänä keväänä minulle kävi kerran niin, että juoksin kieli vyön alla lääkärin vastaanotolle kun bussi oli 20 minuuttia myöhässä. Myöhästyin vähän, mutta onneksi lääkäri otti minut vielä vastaan.
No, minä laitoin palautetta:
L:n N:liin menevän bussin pysäkki 17.4.2019 klo 11:10. Tulin pysäkille juuri kun bussi pysähtyi pysäkille toisen asiakkaan jäädessä pois ja olin etuoven kohdalla, mutta kuljettaja ei avannut ovea! Jäimme molemmat suu auki ihmettelemään ko. kuljettajan asiakaspalveluintoa. Seuraava bussi tuli 11:21, joten edellinen bussi ei ollut edes myöhässä aikataulusta, mikä selittäisi noin tulenpalavan kiireen.
Onko kuljettajille kerrottu miksi he ajelevat kaupunkien
väliä? Tarkoitus pitäisi olla viedä meidät asiakkaat omalta pysäkiltämme
määränpäähämme. Kunnat tukevat bussiliikennettä niin suurella summalla, että
tämän olisi syytä toimia.
Tälle kuljettajalle lähetän suuren kimpun okaisia
ohdakkeita.
Onneksi olen vuosikymmenten saatossa tavannut myös paljon
asiakaspalveluhenkisiä kuljettajia,
jotka jopa hymyilevät.
Palautetta laitan jatkossakin kun siihen on tarvetta!
jotka jopa hymyilevät.
Palautetta laitan jatkossakin kun siihen on tarvetta!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti