Hei! Siis, tervehdin kirjastoon tulevaa asiakasta, mutta tämä mokoma menee sille toiselle tiskille, jolla ei ole virkailijaa! Kysyy siltä pöydältä sitten: "mahtoiko minulle jääädä jotain lainoja vielä palauttamatta?" ..... No haloo! Kannattaa ehkä tulla sille tiskille, jolla on virkailija, sillä emme mekään mitään meedioita ole, vaan tarvisemme päätteen, jolta näemme tilanteen palautusten jälkeen.
Itse menen kyllä esim. kaupassa aina kassalle, jolla on myyjä paikalla. Olisihan aika hölmöä seistä kassalla jonottamassa kun ei ole mitään tietoa siitä koska se avataan.
Avaamme päätteen henkilökohtaisilla tunnuksillamme, joten palvelupisteen vaihtaminen ei käy ihan sormia napsauttamalla. Kärsin ko. päivänä lisäksi kipeästä jalasta, joten en mielelläni ottanut yhtään ylimääräistä askelta ja onhan se hoksnokan käyttö joka taapauksessa sallittua, asiakkaallekin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti